Riding the Waves of Stress- Meditatie

Yoga Origins


Cand lucrurile iau o intorsatura neplacuta ne lasam cuprinsi de furie sau apatie, cautam evadarea in munca sau in alte activitati menite sa ne amorteasca temporar durerea.

Suntem antrenati sa opunem rezistenta prezentului, mai ales cand acesta aduce evenimente nu tocmai placute.

Totusi, in loc sa evitam cu tot dinadinsul zbuciumul interior, pacalindu-ne, mai bine invatam sa observam starea si sa ii facem fata.

Aseaza-te confortabil si exploreaza-ti starea.

Intreaba-te de unde vine, ce a declansat-o. Deseori, nici macar nu e evenimentul in sine trigger-ul, ci emotii vechi, inmagazinate de-a lungul vietii, uneori chiar din copilarie.

Asculta-ti corpul.

Ce simti ? Unde simti emotia?

Observa-ti postura, urmareste-ti respiratia. Fii constient de partile corpului tensionate.

Cu cat sentimentele iti sunt mai clare, cu atat inveti mai repede lectia si mergi mai departe.

Respira adanc. Ofera-ti timp. Ofera-ti atentie.

Gandeste-te ca totul este ca un val care se ridica, creste pe masura ce…

Vezi articol original 67 de cuvinte mai mult


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s