Riding the Waves of Stress- Meditatie


Cand lucrurile iau o intorsatura neplacuta ne lasam cuprinsi de furie sau apatie, cautam evadarea in munca sau in alte activitati menite sa ne amorteasca temporar durerea.

Suntem antrenati sa opunem rezistenta prezentului, mai ales cand acesta aduce evenimente nu tocmai placute.

Totusi, in loc sa evitam cu tot dinadinsul zbuciumul interior, pacalindu-ne, mai bine invatam sa observam starea si sa ii facem fata.

Aseaza-te confortabil si exploreaza-ti starea.

Intreaba-te de unde vine, ce a declansat-o. Deseori, nici macar nu e evenimentul in sine trigger-ul, ci emotii vechi, inmagazinate de-a lungul vietii, uneori chiar din copilarie.

Asculta-ti corpul.

Ce simti ? Unde simti emotia?

Observa-ti postura, urmareste-ti respiratia. Fii constient de partile corpului tensionate.

Cu cat sentimentele iti sunt mai clare, cu atat inveti mai repede lectia si mergi mai departe.

Respira adanc. Ofera-ti timp. Ofera-ti atentie.

Gandeste-te ca totul este ca un val care se ridica, creste pe masura ce se apropie si apoi se izbeste de mal, se domoleste si se retrage.

Vizualizeaza asta. Adu-ti aminte de valurile marii : cat de repede se ridica ele inspumate si ce mici sunt cand se retrag .

Tot ce trebuie sa faci este sa inveti sa iti observi ,,valurile’’ in loc sa le permiti sa te sperie.

Pentru ca, dragilor, stim cu totii ca valurile vin.

Dar si pleaca.



Un gând despre “Riding the Waves of Stress- Meditatie

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s